1. Analyzuji, abych pochopil, co spotřebitelé a zákazníci potřebují
2. Připravím komerční plán, abych rozvíjel značku i byznys
3. Vyhodnotím výkonnost, abych zajistil dlouhodobý růst správným směrem
Úspěšné značky stojí na pevných základech. Analýzou byznysu, prodejů a cílové skupiny zajistím, že vaše základy budou mnohem pevnější. Zjistím potřeby vašich zákazníků. Najdu vaši unikátnost. A nastavím, abyste byli zákazníky vnímáni konzistentně. A to napříč vším, co děláte a říkáte. Díky tomu budete značku budovat dlouhodobě jedním směrem.
Na pevných základech postavím rozvojový komerční plán: strategický plán značky a byznysu. K rozvoji je totiž potřeba se značkou pevně stát na obou nohách: marketingové i byznysové. Díky nastavení správného směřování byznysu nebudete v budoucnu kulhat a rozvinete potenciál vašeho podnikání naplno.
Zajistím konzistenci směřování v podpoře prodeje i celé exekuci. Budu vyhodnocovat vaši komerční výkonnost (prodeje, marže a klíčové marketingové cíle), abych zajistil opakované prodeje. Díky pravidelnému sledování a vyhodnocování cílů zajistím, že aktivity na podporu prodeje budou efektivní a váš byznys bude růst.
Dlouhodobé i jednorázové
Jednorázově konzultuji ve dvouhodinových blocích. Stanovíme si cíl spolupráce během úvodního půlhodinového setkání (prvních 30 min zdarma) a pak se postupnými kroky dostáváme k cíli.
1 hodina konzultace
dle rozsahu
Ověření, že základy značky rezonují se zákazníky
dle rozsahu
Osobní i online
Formou workshopu a praktických cvičení vás naučím, na jakých základech jsou postavené silné značky a jak je budovat. Odhalíte své silné stránky a to, jak je využít při objevování Vaší jedinečnosti. Domů si odnesete jednoduchý návod, jak krok za krokem stavět vaši značku, odlišit se od konkurence a dále ji rozvíjet.
Vy jste osobnost, stavte tedy svoji značku na vás a na vaší autenticitě. Na tom, v čem jste dobří, a co vás baví. Jen díky tomu se pak můžete poměřit se značkami velkých firem, které investují do budování svých značek spousty hodin a peněz.
Pro všechny, kdo potřebují čerstvý impulz k rozvoji. Jste-li v zaměstnání, chcete začít podnikat, pracujete na sebe nebo vedete firmu, budujte svoji značku, protože ta vyhrává hru.
Cena celodenního workshopu Tipy a triky při budování značky v prostorách klienta: 29 999 Kč
Cena celodenního workshopu Tipy a triky při budování značky pro 1 účastníka: 3 999 Kč
Prošel jsem tréninkem vedení marketingových workshopů a získal globální know-how v rámci SABMiller. Mám zkušenosti s vedením workshopů na značkách Birell a Semtex v těžkém období, kdy procházely kompletní renovací a musely se vypořádat s odporem ke změně.
1 hodina přípravy a vedení workshopu dle zadání klienta = 2000 Kč
Rád se podělím o své získané know-how a přispěji k rozvoji podnikatelů, marketingových týmů, ale i studentů nebo neziskovek. Vybraná témata:
Rozvoj a růst značky i byznysu
Připravím projekt na míru podle vašich cílů. Pro Kofolu jsem vedl jako externí konzultant projekt Rozvoj gastra. V týmu jsem měl téměř 20 interních zaměstnanců napříč odděleními: brand marketing, trade marketing, obchod, revenue management, business intelligence, business development, sales support, controlling.
Cena se odvíjí podle rozsahu projektu
Rozvoj a růst týmu
Na dobu určitou převezmu vedení vašeho marketingového oddělení. Zanalyzuji situaci, nastavím procesy, připravím komerční plán a dohlédnu na exekuci. Ve spolupráci s HR vyhodnotím rozvojové potřeby členů týmu a připravím rozvojový program „Brand1st Akademie.“