CO A JAK DĚLÁM?

1. Analyzuji, abych pochopil, co spotřebitelé a zákazníci potřebují

2. Připravím komerční plán, abych rozvíjel značku i byznys

3. Vyhodnotím výkonnost, abych zajistil dlouhodobý růst správným směrem

ANALYZUJI

Úspěšné značky stojí na pevných základech. Analýzou byznysu, prodejů a cílové skupiny zajistím, že vaše základy budou mnohem pevnější. Zjistím potřeby vašich zákazníků. Najdu vaši unikátnost. A nastavím, abyste byli zákazníky vnímáni konzistentně. A to napříč vším, co děláte a říkáte. Díky tomu budete značku budovat dlouhodobě jedním směrem.

PŘIPRAVÍM PLÁN

Na pevných základech postavím rozvojový komerční plán: strategický plán značky a byznysu. K rozvoji je totiž potřeba se značkou pevně stát na obou nohách: marketingové i byznysové. Díky nastavení správného směřování byznysu nebudete v budoucnu kulhat a rozvinete potenciál vašeho podnikání naplno.

VYHODNOTÍM VÝKONNOST

Zajistím konzistenci směřování v podpoře prodeje i celé exekuci. Budu vyhodnocovat vaši komerční výkonnost (prodeje, marže a klíčové marketingové cíle), abych zajistil opakované prodeje. Díky pravidelnému sledování a vyhodnocování cílů zajistím, že aktivity na podporu prodeje budou efektivní a váš byznys bude růst.

Petr Kouble Brand1st konzultace

Konzultace

Dlouhodobé i jednorázové

Jednorázové rozvojové konzultace

Jednorázově konzultuji ve dvouhodinových blocích. Stanovíme si cíl spolupráce během úvodního půlhodinového setkání (prvních 30 min zdarma) a pak se postupnými kroky dostáváme k cíli.

2 000 Kč

1 hodina konzultace

Dlouhodobé konzultace – Hledání odlišnosti
  1. Zjistím cíle (prvních 30 min zdarma).
  2. Vydefinuji cílový trh, segment a cílovou skupinu.
  3. Projdeme silné stránky, potřeby zákazníků, bariéry, odlišnost značky.
  4. Nastavím, abyste byli zákazníky vnímáni konzistentně. A to napříč vším, co děláte a říkáte.
  5. Výstup v podobě positioningu značky (pyramidy) nebo v podobě psaného konceptu (cca 100 slov) definujících základy vaší značky. Časově vyjde na 6 – 15 hodin dle rozsahu zadání a přesného vydefinování si rolí.
12 000 – 30 000 Kč

dle rozsahu

Dlouhodobé konzultace – Mini průzkum

Ověření, že základy značky rezonují se zákazníky

  1. Miniprůzkum: 5 hloubkových rozhovorů (á 1,5 hodiny) se spotřebiteli a shrnující prezentace.
  2. Ověření časově vyjde na 15 – 20 hodin. A to za předpokladu, že najdete správné zástupce cílové skupiny, oslovíte je a domluvíte s nimi rozhovory. Po ověření máte jasné, pevné a konzistentní základy. Teprve v tuto chvíli je vhodné začít zadávat přípravu kreativní podoby (vizuální identita, web, komunikace apod.)
30 000 – 40 000 Kč

dle rozsahu

Petr Kouble Brand1st workshop

WORKSHOPY A PŘEDNÁŠKY

Osobní i online

Tipy a triky velkých korporací při budování značky – jednodenní workshop

O čem je workshop a co praktického si odnesete?

Formou workshopu a praktických cvičení vás naučím, na jakých základech jsou postavené silné značky a jak je budovat. Odhalíte své silné stránky a to, jak je využít při objevování Vaší jedinečnosti. Domů si odnesete jednoduchý návod, jak krok za krokem stavět vaši značku, odlišit se od konkurence a dále ji rozvíjet.

Co dělá Vaši značku jedinečnou?

Vy jste osobnost, stavte tedy svoji značku na vás a na vaší autenticitě. Na tom, v čem jste dobří, a co vás baví. Jen díky tomu se pak můžete poměřit se značkami velkých firem, které investují do budování svých značek spousty hodin a peněz.

Pro koho je workshop?

Pro všechny, kdo potřebují čerstvý impulz k rozvoji. Jste-li v zaměstnání, chcete začít podnikat, pracujete na sebe nebo vedete firmu, budujte svoji značku, protože ta vyhrává hru.

Cena celodenního workshopu Tipy a triky při budování značky v prostorách klienta: 20 000 Kč

Workshop na míru & vedení workshopu

Prošel jsem tréninkem vedení marketingových workshopů a získal globální know-how v rámci SABMiller. Mám zkušenosti s vedením workshopů na značkách Birell a Semtex v těžkém období, kdy procházely kompletní renovací a musely se vypořádat s odporem ke změně.

1 hodina přípravy a vedení workshopu dle zadání klienta = 2000 Kč

Přednášky

Rád se podělím o své získané know-how a přispěji k rozvoji podnikatelů, marketingových týmů, ale i studentů nebo neziskovek. Vybraná témata:

  • Tipy a triky velkých korporací při budování značek
  • Tipy a triky velkých korporací pro růst byznysu
  • Jak české značky porážejí globální giganty
  • Role marketingu v rodinné firmě Kofola
  • Change management z pohledu marketingu – otočení klesajícího byznysu Birellu a Semtexu
  • Růst prodeje bez reklamy – jak design produktu ovlivňuje prodeje
  • Změna architektury a portfolia značky (Birell, Jupí sirupy, Semtex)
  • Jak na inovace z pohledu Kofoly a Plzeňského Prazdroje
Petr Kouble Brand1st projekty na míru

PROJEKTY NA MÍRU

Rozvoj a růst značky i byznysu

Připravím projekt na míru podle vašich cílů. Pro Kofolu jsem vedl jako externí konzultant projekt Rozvoj gastra. V týmu jsem měl téměř 20 interních zaměstnanců napříč odděleními: brand marketing, trade marketing, obchod, revenue management, business intelligence, business development, sales support, controlling.

Cena se odvíjí podle rozsahu projektu

Petr Kouble Brand1st vedeni marketingu

EXTERNÍ VEDENÍ MARKETINGU

Rozvoj a růst týmu

Na dobu určitou převezmu vedení vašeho marketingového oddělení. Zanalyzuji situaci, nastavím procesy, připravím komerční plán a dohlédnu na exekuci. Ve spolupráci s HR vyhodnotím rozvojové potřeby členů týmu a připravím rozvojový program „Brand1st Akademie.“